woensdag 25 maart 2015

Paasstempels.

Gisteravond op de valreep nog wat stempels gesneden. Ik vroeg aan onze kleindochter "wat zullen we nu eens gaan doen" maar ik kreeg geen reactie want ze was bezig op haar ipad. Omdat ik niks te doen had ben ik toen begonnen met het maken van het haasje. Veel stempels heb ik nog niet gemaakt maar ik vind het elke keer toch wel heel leuk om te doen. Rustgevend ook. Toen ik net klaar was zag ze opeens waar ik mee bezig was en ze deed meteen haar ipad dicht en vroeg of ze er ook een mocht snijden. Kon nog net want het was bijna bedtijd ( we waren aan het oppassen ) Ze begon meteen heel geconcentreerd te werken en maakte het grote ei. Mooi toch !

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Grappig dat je kleindochter ook zo enthousiast raakte. Het lijkt mij ook erg leuk om te doen. Ik heb sinds een week of drie alles in huis om ook aan de slag te gaan, maar ik moet er nog even voor gaan zitten... Binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen