vrijdag 5 maart 2021

Crea 2021 - Alfabet - week 5 - E - Eiffeltoren.

EIFFELTOREN is mijn woord en toen ik halfweg met mijn knip en plakwerk was dacht ik opeens, je hoort eigenlijk niet eens de E.

Als je het woord schrijft begin je natuurlijk wel met de E, maar spreek je het woord uit dan verdwijnt die E al meteen in de Ei.

Maar goed, ben toch maar blijven zoeken, knippen en plakken en dit is het geworden.

Ben er totaal niet tevreden over en als je Gustave hemzelf ernaar ziet kijken, hoor ik hem bijna denken, nou nou, die heeft er een mooi rommeltje van gemaakt.

Fijn weekend allemaal !



20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke collage. De Eiffeltoren is een plek waar ik graag heen zou gaan. Maar nog even geduld en dan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah nu dromen eij allemaal van Parijs.
    Leuke speelse collage hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat doen meer mensen hoor, de e van ei... Maar goed, je hebt wel gelijk!
    Maar je collage is geen rommeltje, echt niet waar... En ik hoor Gustave denken 'dat heeft ze toch maar mooi gefikst!'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De E van Ei ach zo voor Pasen moet dat toch kunnen. ha ha en dat mooie rommeltje vind ik toch wel heel leuk zoals die man kijkt echt heel streng.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is toch een echte E, waar eifeltoren mee begint ;)
    Heb je de Eifeltoren links, zelf getekend, wat knap, ik doe het je niet na. Het is een mooie collage geworden, wat Pertronille zegt, echt Frans!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik vind dat je werk er mag zijn, het is mooi om naar te kijken! De letters leiden de ogen van de ene afbeelding naar de andere. De franse kleuren maken het helemaal af. Misschien kijk je er over een poosje anders naar en ben je dan wel tevreden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind m ook leuk geworden, met de rode wijn, pielepetje, de auto’s enz. Die Eiffeltoren zo herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niks mis mee. Er zitten leuke vondsten in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, echt Frans en ik kan het weten, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou wat jammer nou Toos dat je er helemaal niet tevreden
    over bent, want net als alle andere hier vind ook ik het
    toch echt een geslaagde collage.
    Eigenlijk vind ik Gustave juist tevreden kijken ;o)

    Fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. sinds gisteren doe ik dus ook mee met de crea, en ik volg jou nu ook. erg leuk en leerzaam allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed geslaagde collage, mooi die schaduw bij de Eiffeltoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je Eiffeltoren is prachtig getekend en ook de collage mag er zijn, je blijft kijken naar al die Franse dingen, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij kijkt Gustave juist aangenaam verrast. Hij had niet gedacht dat zijn bouwwerk uit de negentiende eeuw tot inspiratie zou leiden in de eenentwintigste eeuw. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ‘m heel creatief Toos. Leuk bedacht die baret op het glas wijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn oog valt natuurlijk met op de Ƨ! Leuke Franse pagina geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is wel kritisch hoor die Gustave. Ik waan me toch echt even heerlijk in Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen