vrijdag 27 december 2019

BRIGHT ... Crea 5219.

De laatste keer Crea 5219, wat ging dat toch vlug voorbij, een week is niks hè. Wat zou ik nu toch kunnen doen met het woord BRIGHT ? In eerste instantie dacht ik aan iets met heldere kleuren, maar om in mijn boek te werken was deze week echt geen tijd. Zou ik dan maar een heldere ster fotograferen of een brandende kaars, nee, nee want de laatste drie weken had ik al gevuld met foto's.
Nou, zoals het al een paar keer eerder is gebeurd, was onze kleindochter weer mijn reddende engel.
Eerste Kerstdag hadden we het Kerstdiner bij onze dochter en toen we aan tafel zaten zei ik tegen Bo, het woord deze week is BRIGHT, heb jij misschien een idee ?
O oma dat is niet zo moeilijk, in Engeland gebruiken ze vaak de woorden BRIGHT FUTURE en dat betekent een mooie of goede toekomst. Dat had ze op school gehad met de Engelse les.
Nou, bij deze dus, omdat het jaar bijna voorbij is en we weer aan een nieuw mogen beginnen!!!

I WISH YOU A BRIGHT FUTURE.



10 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor al mijn blogcollega's dus ook jij Toos op een Bright New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een creatieve oplossing en een mooie wens, die ik natuurlijk meteen terugkaats naar jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk toos, zo'n slimme kleindochter toch :-)
    een bright future to us all,
    dank je wel Toos.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als velen van ons had jij het ook even moeilijk bij dit woord. Maar gelukkig heb jij een reddende engel (😉). Wat een mooie tip en dat juist zo vlak voor de jaarwisseling, geweldig Bo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, de jeugd is zo goed met de Engelse taal!
    Mooie wens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn hoor, zo'n knappe kleindochter. Dat is een perfecte afsluiter.
    Ik wens jou hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja, hoe mooi is dat. Prachtige afsluiter en een creatief begin.
    Die kleindochter vooral in ere houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat kinderen zo direct en puur weten te zeggen wat er in ze op komt! Tegenwoordig zie je ook veel bedrijfsnamen waarin 'brigth' voorkomt... Nou, ik hoop maar dat ze het echt helder en puur houden...
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nou een slimme kleindochter, Toos. Je bent toch niet trots op haar, hè? Een creatieve wens!
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar ♥

    BeantwoordenVerwijderen