woensdag 14 februari 2018

Hartjesdag.

Ik heb helemaal niks met Valentijnsdag maar vandaag ontkwam ik er toch niet helemaal aan. Onze jongste  twee kleinkinderen hadden hier geslapen en kleindochter had klei meegebracht want ze wou nog iets maken voor haar "vriendje" ja je raad het al, hartjes. Nou ze is lekker bezig geweest maar zij niet alleen want hier lag nog een ander hartjesproject. Vorig jaar had ze zelf een ontwerp gemaakt voor een tas in de vorm van een ( haha ) hart. Briefje erbij geschreven voor de benodigdheden en stofjes erbij gezocht. We waren er al aan begonnen maar toen kwam de operatie aan mijn hand ertussen en is het blijven liggen. Uitgelezen dag vandaag om het af te maken en kon ze meteen poseren. En toen viel er nog een kaart in de bus ( met een kus ). Nee geen echte Valentijnskaart natuurlijk, maar door de actie die postnl al enkele jaren heeft, mag je een gratis kaart voor die dag versturen door op het postzegelvakje een lippenstiftkus te plaatsen. Kijk en dat is dan wel weer leuk, een mooie kaart zomaar onverwacht in je brievenbus, dankjewel Bertie voor die verrassing.


8 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo leuk dat ze zelf met zo'n idee aan komt. Mooi gemaakt, Toos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik heb een heleboel kaarten verstuurd, maar ik heb ook helemaal niks met Valentijnsdag. Wel met gratis kaarten versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha.ha, die Bertie. Ik heb ook niets met Valentijn, maar post is altijd leuk. Vond het een leuke verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) spannend dacht ik :-) whaahhaha

    leuk hoor die hartjesactie supermooi ook die tas Toos,
    wat mooi gemaakt joh

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Valentijnsdag een commerciële toestand, maar wel mooi om stil te staan bij wat je hebt. En jullie hebben een goede dag gehad en dat is altijd fijn. Leuk, zo'n jonge tassenontwerpster erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kleindochter helemaal happy met haar zelf ontworpen tas. Wat heb je dat weer prachtig gedaan!
    Voor Valentijn heb ik een paar vriendinnen een kaart gestuurd. Ook met lippenstift ("geleend" van m'n dochter.)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dag, zo samen met je kleinkinderen, en dan ook nog samen een tas maken is helemaal leuk. Ik kreeg ook zo'n kaart, heerlijk, die echte post.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof dat samen knutselen en fijn dat de tas dan toch afraakte. Heel leuk is ze geworden!

    BeantwoordenVerwijderen