vrijdag 4 maart 2016

Hart.

Opa werd verwend want plotseling lag opa in het ziekenhuis. Onze kleinkinderen gingen meteen aan het tekenen en knutselen. Nu, na enkele weken ziekenhuis, drie omleidingen ( dat was wel even schrikken ) is hij weer thuis. Fietsen kan voorlopig niet maar wandelen mag wel ( 3x10 min per dag ) maar dan moeten de weergoden wel meewerken. Ik had even geen tijd en zin om te bloggen maar nu waag ik er toch een berichtje aan. Ongelooflijk hoe snel het lichaam na zo'n ingreep zich hersteld en dar zijn we heel gelukkig mee.

10 opmerkingen:

  1. Wat een schrik en wat geweldig dat het herstel voorspoedig gaat. Heel veel beterschap X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, dat was vast heftig! Veel beterschap gewenst. Wat fijn dat de kleinkinderen opa zo verwend hebben :-) Sterkte met het herstel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee dan staat je hoofd niet naar bloggen. Hopelijk gaat het steeds beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte een voorspoedig herstel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei. Gelukkig is alles weer (bijna) in orde. Snel herstel hoor! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toos,

    Beterschap voor opa!
    Bedankt voor jouw bezoekje en reactie.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, dat was schrikken zeg! Ik wens je man een spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toos, dank je dat kwam kijken bij Op en Rond de Deur.
    Ik lees hier voor het eerst en zie meteen de heftige gebeurtenis rond je man. Ik wens jullie alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een paar maandjes wandelen en dan hop weer op de fiets.

    BeantwoordenVerwijderen