vrijdag 13 juni 2014

Geslaagd.

Zondag kregen we 'n telefoontje, komen jullie donderdag ook op mijn feestje want dan ben ik hoogstwaarschijnlijk geslaagd ! Nou de vlag hing gisteren uit. Mijn oppaskindje van zo'n 18 jaar geleden heeft haar diploma. Ik ben maar eens in de stapel met teken, plak, knip en verfwerkjes gedoken die ik vroeger van haar kreeg, want bij een envelopje ( studenten kunnen altijd wel geld gebruiken ) hoort wel iets wat zelfgemaakt is. Ik koos voor de zwarte huisjes. Maakte deze tas, uit "Het grote zelfmaakboek voor meisjes" en heb aan een kant haar zwarte huisjes ( nageknipt van stof ) erop genaaid. Aan de andere kant heb ik ( op 'n zak ) ook een huisje gemaakt maar dan alleen het wit van haar tekening. Als voering heb ik stof gebruikt met huisjes erop van IKEA ( nu niet meer in de collectie ). Fijne vakantie M. en succes met de volgende studie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten